Sunday, September 8, 2013

Little Mix - Change Your Life (Lyrics on screen)

Blog

 Tahun ni dah tinggatan 1 jadi bila pakai blog pun dah pandai.. Kalau dulu mak yang selalu tolong buat kan blog ni, paling teruk sekali masa sekolah rendah dulu, apa itu blog pun tak tahu tapi sekarang best lah pakai blog ni.Dekat blog ni kalau nak buat karangan boleh. Kita juga boleh buat perniagaan dan macam-macam lagi..Di blog ada perbagai golongan yang ada seperti tua dan muda . Ada juga yang dari pelbagai kaum seperti cina,melayu dan macam-macam lagi.

more story:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments - Thank you!


Get Widget Here